Aselinannesiii1903 Hangi doktor iyiyse önerir misiniz arkadaşlar ne zaman gitsem doktor yok asistanı var hep yerinde randevu aldığım başka muyane olduğum başka
3kedili2bebekli Aselinannesiii1903 orda hep öyle hiç doktora denk gelme şansınız yok ama asistarin da yeterince iyi olduğundan emin olabilirsiniz ben memnun kaldım baya
emineaae Aselinannesiii1903 araştırma hastanesinde uzmanın yerine asistan bakar çok elzem durumlarda hastayı görür
3kedili2bebekli Aselinannesiii1903 fark etmiyor zaten rastgele alıyordum her seferinde farklı bir asistan görüyordum 😂