senanrclk bu aylarda dış sancısı yaşıyor olabilir. Agrisini dindirecek yöntemleri deneyin. Ateşi var mı bakın. Beslenme durumu nasıl emerken yada mama içerken red varmi, bogaz tahrisi yasiyo olabilir. Ek gıda döneminde suan, gece uykusuna yakın, bi sey yedirdiyseniz o rahatsız etmiş olabilir. Hazımsızlık yada gaz durumu olabilir. Diskilama rutini nasıldır ? Belki bu rahatsız etmiş olabilir. Bana en iyi ihtimalle dış sancısı gibi geliyor. Soğuk uygulama, tedagil, calpol deneyin.