Elfgrn ikimelekannesiii25 Doktorum, bazı dönemler beta değeri gebelik olmasa da 2-3 sayısına kadar artabilir demişti. Ki ben olmayan gebelikte 3.25 mi ne o rakamı gördüm. Doktorumla konuşunca da normal olduğunu anladım.