Ek gıda bebekler için 1 yaşa kadar “ek” olarak ilerliyor
Yani siz ek gıdaya geçtiğinizde bile, temel gıda mama yada anne sütü olmalı.
Siz sütüm az geliyor diyorsunuz, ek gıda onu 1 yaşa kadar tam anlamıyla doyurmayacak, o yüzden farklı Bi mama araştırıp ondan ilerleyin derim
Benim sütüm de 6 aylıkken daha azdı ve ek gıdaya geçmemize rağmen tadım ayı olduğu için kızım doymuyordu, zaten o dönem emmeyi de bıraktı, o yüzden mamaya devam ettim.
Şuan 14 aylık ve yeri geliyor ek gıda reddi oluyor, aç kalmasın diye mama veriyorum, bu ihtimali de unutmayın derim 😊
Ek gıda da bebek belli Bi döneme kadar tam doyma yaşamaz, o yüzden onun temel gıdasını bence kesmeyin, isterseniz farklı Bi mama deneyin