cilekbebek1 canım ben kızımda bütün gaz damlalarını kullandım o kadar pişman oldum ki gaz damlalari ilk önce gazı önledi ama kullanmayınca arttırdı kızım 3 yaşında hala gazını yaparken zorlanıyor biz hatta 3 yaş öncesi acillik olurduk .Çünkü çocuk gaz yapmasını ogrenemiyor.Ben bu gaz damlalarını çocukların gazını ilk önce geçirsin sonra daha çok gazlandirsin diye üretildiğini düşünüyorum.Suan oğlum 2.5 aylık kesinlikle hiçbir şey kullanmadım gazlandiginda masaj teknikleri uygulayıp sonra kucağımda karnıma yaslayarak bacaklarını ileri geri yapıyorum hafif, gazını cikariyorum biraz ağlıyor ama kendi yapmaya başlıyor sonra rahat rahat yapıyor şimdi kendi yapıyor öğrendi çünkü .Onemli olan gazını nasıl rahat çıkarıyor o tekniği deneye deneye bulmak.