selam kızlar benim büyük oğlum 5 yaşına kadar surekli kulakları enfeksyon olurdu çok çektim bu durumdan şimdi de 11 aylık bebeğim var ayda iki kez surekli kulakları enfeksyon oluyor😟doktora her götürdüğümde sadece antibiyotik tedavisi veriyor ne kadar kullansamda yine tekrarlıyor bu durumda ne yapmalıyım benim le aynı sorunu yaşıyan varmı sizce neyden kaynaklanıyor yardımcı olursanız çok sevinirim