cg9699 şöyle ki doktorunuz da söyler muhtemelen size mamanın içinde de ihtiyacı olan şeyler olduğu için mamayı kesmeyelim dedi ama bu aptamil olayları patlayınca şükür ki benim aldıklarım da sıkıntı da yok o listeden ben sadece gece uykusunda 2 kere veriyorum. Dün 9. Ay kontrolümüze gittiğimiz de doktora sordum hatta benim ikizler gündüz formül mamayı da içmek istemiyordu bir süredir hiç bir şey olmaz dedi doktorum içmesin içmek istemiyorsa zorlayıp strese sokma kesin sende bu haberlerden sonra da vermek istemiyorsun hissetmiş bebekler diye güldü. Birde şöyle bir bilgi edindim sağlam bir yerden ne kadar doğru bilmiyorum sma nın süt aldığı yerde sorun çıktığı için toplatılmış aptamil de aynı yerden aldığı için sütü, geri çekmiş mamaları her ihtimale karşı. Napcağımızı da şaşırdık insanların içine öyle bir kurt düşürüyorlar ki birde bunlar bebek ya.