Merhaba kızlar eşimin abisi kavgadan 2 yıl 6 ay ceza almıştı ve geçen yıl 2 ay cezaevinde kaldı 1 yıl denetimli serbestlik şartıyla tahliye oldu ve cuma günü denetimi bitiyormuş. Adli sicil kaydını sildirmek için sanırım e devlet üzerinden başvuru oluyormuş bu başvurudan sonra adli sicil kaydı ne kadar sürede silinir bilen varsa yardımcı olabilir misiniz eşimle araştırıyorlardı aklıma burası geldi kendileri mi başvuru yapmalı ya da bir avukatla daha mı hızlı sonuç alınır