İyi geceler hanımlar :)
Yakın zamanda 7 aylık kızımla 1.5 saatlik bir uçak yolculuğu yapmak istiyorum. Tek değilim yanımda bir kişi daha olacak.
Benim kızım pek dışarıyı sevmez, yabancı birileri uzaktan sevse bile rahatsız olur ağlar o yüzden korkuyorum açıkçası bu yolculuktan.
Yani kalabalık da rahatsız edebilir mi kestiremiyorum.
Ayrıca basınçtan ötürü rahatsız olur mu🥲
Tavsiyeleriniz var mı acaba? Yada bebeği kızım gibi olup uçak yolculuğu yapanlarınız var mı?