rozeriin ben 10 senedir ki kullanıyordum hormon bozukluğu için. 2 senelik evliyim ilk başlarda onunla korundum bıraktım hamile kaldım, şuan emziriyorum kullanmıyorum eğer kullanılıyorsa bende burada bekliyim. Duygu durum bozukluğu yapıyor ilk başlarda alıştıktan sonra daha iyi hissettiriyor en azından bende öyle oluyordu.