ruuveyydaa Kızlar bebeğim 4 aylık 8 kilo 4 numara bez kullanıyoruz kaka yapmadığı günler 3 adet bez değiştiriyorum günde normal mi sizce. Sadece ane sütü alıyor keyfi falanda yerinde oluyo emmesi de iyi yani kilosu zaten ortada
ruuveyydaa mamacitaa_ teşekkür ederiimm annelik işte bazen yeterli gelmiyo bazen de daha ne yapsın diyesi geliyor 🫠🫠
ruuveyydaa rumisssa öyle mii teşekkür ederim ya bazen içime saçma saçma kurtlar düşüyo gbt ye 4 aylık bebeğin kakası kokar mı diye bile soruyorum bazen hahahah o derece oluyorum arada annelik böyle bişey sanırım
rumisssa ruuveyydaa annelik cilginliktir bende sacma sapan şeyleri hâlâ soruyorum dert ediyorum 15 aylık oldu kızım çok şükür geçen peynir asla yemiyor kızım lezzetini sevmiyor peynir yemeyen bebek büyür mü kemikleri gelişir mi diye araştırdım😅
bartubebek Her Bebek farklıde ama 3 bez az geldi bana siz günde 3 kesmiş tuvalete gidiyorsunuz çiş kokusu olur o bezlerde bebeğim 5aylık günde 7 bez ortalama değişitiriyorum çişli rahatsız olur bence
bartubebek ruuveyydaa pişik olma ihtimaline karşı alıyorum be kendim rahat edemezdim onların teni daha hasas nasıl dursunlar öyle
Bebegimm1 ruuveyydaa enfeksiyon kapar bebeğiniz eğer bezin dolmasını beklersenz hem rahatsız olur hem koku olur hijyenik değil saatlerce altında bez bırakmayın kendiniz gibi düşünün altınız ıslak ne kadar rahat edebilirsinz
ruuveyydaa bartubebek anladım bebeğimde doğduğundan beri pişik sıkıntısı yaşamadık o yüzden rahatım biraz o konuda