Merhaba güzel anneler çok bunalmış, yıpranmış, tükenmiş durumdayım. Oğlumu bir türlü uyutamıyorum. Akşamları 9-9.30arasu uyutıyorum genelde gündüzde tek uyku 1 ve 2 arası yapıyor onlarda saatlerce çabalıyorum. Ekstra ztn gece uyuyunca da tamamen uyumuyor. Her saat başı kalkıyor. 1 haftadır gece de uyumuyoruz. Dün gece 5.30dan 8.30a kadar salladım ayağımda gözünü bi kapatmıyor tik gibi en sonunda ikimizde sızmış kalmışız bi uyandım bacağımı hissetmiyorum. Gündğz uyudu. Akşam 9 30da tekrar geldik saat 11di uyuduğu. Biz niye uykuya geçişte saatlerce uyumuyoruz anlamıyorum çok yıprandım çok bunaldım artık bu durumdan. Eşime desem sen istedin bu zorlukları düşünmen lazımdı diyor ama sagolsun hergğn işten gelince alıp beni 1 2 saat uyumak için dinlendiriyor. Gündüz peşinde geziyorum düşecek edecek diye yada uyutmaya çebelleşiyorum. Bütün günüm böyle ev işleri ztn bitmiyor. Çamaşır yemek bulaşık ütü şu bu derken bunaldım artık ya tek ben miyim böyle hisseden. Çok Seviyorum evladımı ama uyuturken tahammül edemiyorum bi süre sonra uyuyunca da üzülüyorum. Niye böyle oluyor ne yapmalıyım psikolojim iyi değil bunalmış durumdayım. Kendime ayıracak zamanım yok belkide ondan böyleyim bilmiyorum sizle dertleşmeye geldim