kurtt41 ben kulağın dibine katiyorsunuz demedim hep böyle mı devam edecek dedim oğlunuz 4 yaşında ve dışardaki sese aşina değil ben bir fikir olarak belirttim başka yöntem olarak da tavsiye verdim yapıp yapmamak size kalmış alışmışlar o sese ilerki yaşlar içinde sıkıntı olabilir