edaeren00 Kızlar emzirirken dişe anestezi uygulanabilir mi dişim çok kötü değil ama daha da kötü olmasın diye doktor a gitmek istiyorum gitsem dolgu yaparlar mı yapan var mı içinizde
pamuksekerim__ edaeren00 ben emzirken kanal tedavisi dolgu yaptırdım emzirme ve mama takviyesi ile büyüdü doktorumuz ilk sütünü sagip dok içime dedi oyle yaptım ve bir sorun da yaşamadım
Derinmom26 edaeren00 nerdeyse 7 dolgu 1 kanal tedavisi yaptırdım malesef hamilelikte çoğu dişim aniden çürüdü ve doğuma zor dayandım. Doktorum hiç bişey olmaz dedi
lorin6504 edaeren00 bende çok yaptırdım hatta çene amaliyatı olmak zorunda kaldım doktorum onay vermişti ama her ihtimale karşı sütümü sağıp verdim
efeeannesi Ben kanal tedavisi yaptırdım çok ağrıyordu malesef bı sıkıntı olmadı hemen geldim emzirdim hatta