Ek gıda için giyilmeli önlük kullanabilirsiniz aşırı rahat oluyor elde az bi bebek deterjanıyla yıkayıp astığınızda 10 dk içinde kuruyor tavsiye ederim bizimde öyleydi önlük elim ayağım oldu hiçbir kıyafetinde leke yok şuan diğer türlü kıyafet alımına yetişemiyor insan muz lekesi falanda zor çıkıyor e bebekte toz leke çıkarıcıda var sıvısıyla birlikte onuda deneyebilirsiniz ben makinanın deterjan kısmına bebek deterjanı elbiselerin içinede leke çıkarıcıları döküp öyle yıkıyordum leke kalmıyordu