Bemce diğer markalar isimleri duyulduğundan ve markalaştıklarından çok pahalı bu hem yerli hem de daha ismini duyurmaya çalışıyor bu yüzden kâr payı düşük tutulduğu için düşün mesela o bilindik markalar da istediğinde marketler baya indirim yapıyor yani onların da maliyeti bence düşük biz bebevita kullandık sma optiprodan geçmiştim ama kabız yaptı ve hiç ama hiç erimiyor suda ve elimdekileri bitirip mamamil denemeyi düşünüyorum