Kızlar benim oğlum 17 buçuk aylık normalde emzirirken 21 de uyumuş oluyordu fakat emzirmeyi bırakınca desteği de bıraktık arada ayağımda sallıyorum nisbeten daha erken uyuyor ama 22 den önce uyuduğu olmuyor artık yarından itibaren alarm kurup daha erken uyandırıp erken yatirayım diye düşünüyorum ama bu ilk değil daha önce denedim bende hamilelikten dolayı uykuya yenik düşüyorum istediğim gibi erken uyandıramıyorum kısır bir döngüdeyiz çok özeniyorum 19 da falan uyuyan bebeklere ama onu da denedim öğle uykusundan kalkmış gibi uyanıyor hiç alışamadı 🥲
Sizde durumlar nasıl sohbet olsun 😊