nghn12345 zeydingo merhaba bir şey soracağım tekrardan. Stent çıktıkta sonra sizde de böbrek büyük gözükmüş Müydü genişleme yok ama boyutlarda küçülmemiş
zeydingo nghn12345 bizim doktorumuz stend çıktıktan sonra hemen ölçüm istemedi üstünden biraz geçmişti diye hatırlıyorum stend çıkar çıkmaz küçülemez ki önce içinde tuttuğu sıvıyı akıtması lazım bi süre
nghn12345 zeydingo stent çıktıktan 1 ay sonra bakıldık biz de. Genişleme yok fakat böbrek boyutu öncesinde hep büyük olduğu için inmemiş hala büyük
zeydingo nghn12345 boyut bizimde aynıydı fakat parankim kalınlanmıştı düzeldiğini ordan anladım boyuttan ziyade parankim kalınlığı önemli çünkü o böbreğin çalışan kısmı
nghn12345 zeydingo bize doktor hemen kalınlaşmaz parankim dedi uzun bi süreç dedi sizin hemen kalınlaşmışsa çok iyi
zeydingo nghn12345 inanın hemen miydi hatırlamıyorum öyle olmayadabilie yalan olmasın 1.5 sene geçti üstünden. Ama işin sonunda kalınlaşmıştı. Bizim doktorumuz güzel yorumladı 1 ay sonraki sonuçları. Sizin ki olumsuz mu konuştu acaba doktora sormadınız mı
nghn12345 zeydingo stent varken 1 ay sonra böbrek küçülmüştü doğal olarak genişleme de yok bitmiş. Stent çıktıktan 1 ay sonra tekrar gittik genişleme yok çok şükür ama böbreğin boyutu biraz büyük eskisi gibi yani. Olumsuz konuşmadı benim aklıma takıldı sadece
zeydingo nghn12345 korkmayın boyut olarak bizde de öyle gözüküyordu benim. De kafam kurcalanmıştı çünkü net hatırlıyorum o yüzden en güzel sonuc 1 sene sonra çıkıyor
nghn12345 zeydingo yaaa bunu duyduğuma sevindim. Stent çıktıktan sonraki usg de boyut büyük çıkınca dünyam başıma yıkıldı… amelşyat başarısız mı diye düşünmeye başladım zamanla mı iniyor küçülüyor
zeydingo Bize doktor o önemli değil demişti sanırım böbrek ameliyatlada biraz sarsılıyor ya toparlaması zaman alıyor olabilir içindekileri anca boşaltıyordur. Vakit bulabilirsem o zaman ki dosyalara bakacağım sizin için
nghn12345 zeydingo beni o kadar mutlu edersiniz ki bulursanız gerçekten yaşamış birileriyle konuşmak iyi geliyor
beys42 zeydingo Merhabalar ameliyat hakkında biraz bilgi verebilir misiniz ?? Sanırım bizde up darlıktan dolayı ameliyat olacağız ama korkuyorum baya. Süreç nasıl işliyor merak ediyorum ??