Kızlar 2 doğumdan sonra kilolar kaldı üzerimde aldı başını gitti hatta
yıllar sonra avm den üzerime bir kıyafet bakımıyım dedim ben ne olmuşum böyle dedim kendi kendime resmen 2xl beden şeyler oluyor bana
eskiden bu bedenler çok ütopik bedenlerdi şimdi ben giyiyorum
bi şekilde motive olup şu duygusal açlığımı yenip kilo vermem lazım :(