16aylık kızım var.Herkese gülümser,seslenir.Elinden tutmak isteyene tutturur. Bi cafeye gitsek ordaki herkese seslenir öpücük atar el sallar.ya bu bi sorun mu, bunu nasıl azaltabilirim. Artık dünya çok kötü, beni anlıyorsunuzdur.tecrübeli annelerden yorum bekliyorum. Bulunduğumuz yerde tanıdık kimse yok,evde sıkılıyorum dısarı çıkınca mı dikkat çekmeye çalışıyor acaba diye düşündüm bilemiyorum