HandeErdeman Merhaba sevgili guzel anneler malum kis mevsinin gelmesiyle bebeklerimiz icin dikkat etmemiz gereken onemli konulardan biri de odanin isi ve nem sicakligi sizden ricam denediginiz ve dogru olcum yaptigini gozlemlediginiz urunleri onermeniz simdiden cok tesekkurler.Saglikla kalin.
Sedius HandeErdeman ben geçen gün trendyoldan weewell termometre aldım dopru ölçüm yapıyo ve öok memnunum birde patek sukuğu almanı öneririm petek havadaki nemi kurutuyo ben taktım nemi o dengeledi
Maviss HandeErdeman almadım ama oturma odasıni kullanıyoruz oyuzden bezi ıslatıp peteğin üstüne koyuyorum böylece odada nem olsun diye suluk işe yaramıyor
HandeErdeman Sedius Aa cok tesekkur ederim bende edineyim petek sulugundan wewellde yorumlar olumsuz olmus bende pek emin olamadim.
Mltmmrl89 Sedius ya bende vtc 1 aldım ısı tamam da nem çok yüksek gösteriyor 60 'in altını hiç girmedim . Nemi dengeliyor demissin. Daha fazla nem yapmaz mi suluk
Sedius HandeErdeman olumsuz diyenleri bilmem ama ben memnunum doğru oldupuna da eminim yemek yapınca nem hemen yükseliyo mesela ya da cam açınca oda sıcaklıpım düşüyo
Asafefendi deletedmom4842 ben de baby plus aldım bugün elime ulaştı. Nem oranı kaç olmalı odada acaba? Şu an bende %64 görünüyor
Sedius Mltmmrl89 nem yapmıyo nem ölçerle devamlı kontrol ediyorum fark ediliyo zaten ki nem ölçerimden çok memnunum