Arkadaşlar kızım 23 aylık 22 aylıkken emmeyi bıraktık bir ay oldu ama uykusu hala düzelmedi bir ayda sadece bir kere öğlen uykusu yaptı sabah 8-9-10 arası uyanıyo değişiyo akşam 23.00 olana kadar uyumuyo ve uykuya çok direniyo uykusu geldiğini anlayınca ya televizyona sariyo ya mutfağa gitmek istiyo ve çok ağlıyo uyumamak için. Öyle ayakta sallamaya gelen emzik biberon kullanan temasla sakinlesen bir bebek değil doğduğundan beri başka uyutma yöntemlerini kabul etmedi sadece emdi. Ama artık uykusuzluk yüzünden çok yorgun düşüyo ve sürekli mızmız huysuz. Anca yorgunluktan bayılacak gibi olduktan sonra zar zor uyuya kalıyo. Aranizda emzirmeyi bırakınca bunları yaşayan var mı. Ne zaman düzelecek bu durum