mirasell70 Kızlar bebeğim 3 aylık kanamam oldu doktor enfeksiyondan adet olmamaşın dedi fitil verdi kullandım. Ama 2 hafta sonra tekrar oldu suan kanamam var sizde bu durumu yaşayan oldu mu tekrar etmesi normal mi ?