Kızlar öncelikle merhaba
Kızım 7 aylık oldu. Ek gıda süreciyle beraber aşırı kabızlık yaşadık. Yoğurdu vs kestik. Sadece sebze püreleri veriyorum ya da onları çorba gibi yapıyorum. Şimdi sorum şu; ben gece uyurken mama başlasam nasıl olur acaba? Sürekli emmek için uyanıyor geceleri.