Tek başıma büyütüyorum çocuğumu memlekete gidince anneme bırakır kahve tatlı yapmaya giderim kardeşlerimle ya da arkadaşlarımla ama onun da katılabileceği sevebileceği şeyler olunca götürmek istiyorum. Tatile falan bırakıp gitmek benlikte değil sürekli kuzum olsa ne severdi diye düşünürüm özlerim ben