eozlem 4 yaşında, kreşe vs giden bir çocuğun 1 yaşındaki bir bebeğe vurması, elinden her şeyi alması, her fırsatta itip kakması ve bağırması normal bir davranış mı?
hunilimomy eozlem 4 yaş bencillik ve inat donemi maalesef ki kreşe gidip gitmemesiyle alakali bi durum olduğunu düşünmüyorum
balkizlar eozlem kardeşiyse normal kıskançlık… kardeşi değilse normal değil sınır problemi ve kıskançlık var diyebiliriz