Ben süt diyeti yapmıştım hemen peşine doktor depoların boşalmıştır takviyeye başlaman lazım dedi. Solgar Kalsiyum-Magnezyum-Çinko olanını kullanmamı tavsiye etti eczacım da onu önerdi 2 ay kullandım şimdi ona ara verdim İmom Latte kullanıyorum daha sonra yine Solgar a devam edeceğim