akkoyun28 Kızım bir yaşını doldurdu ve şuan 8500 gram 9.aydan beri hiç kilo almıyor. Boyuda biraz uzun olduğu için çok ince duruyor. Her gören ne kadar zayıf diye yorum yapıyor. Normal mi 9.aydan sonra kilo almaması ve bu kiloda olması? Çok iştahsız sadece emmek istiyor. Kilo alması için ne yapabilirim
Niyesordunbucevabi akkoyun28 Sanki benim oğlumu yazmışsınız. Aynı kilodalar 77 cm. Geçen aşıya gittik 9.ay aşısı mı dedi hemşire düşün. Gün içerisin de bişe yemiyor aklına estikçe emiyor
aysebb akkoyun28 Kilosu normal. Kız bebeklerin 1 yaş civarı en az 7,5 kg olması bekleniyor minimum yani. Kızlar daha çıtı pıtı oluyor. Benim kızımda öyleydi şuan 2,5 yaşında 11,5 kg. Kilo alımı duruyor zaten artık almıyorlar buda olması gereken birşey
saremomm_ akkoyun28 benim kızımda 1 yaşında 9.500 kg boyu 78 cm küçük zayıf diyorlar hala kim ne derse desin umursamayın bence bu civarda doğum kilosunu 3 e katlaması gerekiyormuş öyle hesap yapabilirsiniz Gece uyumadan meyveli muhallebi verin isterseniz ben çok yararını gördüm
Prensesannesi32 akkoyun28 benim kızım 1 yaşında 7.5 kiloydu 35+6 da 2430 gram doğdu suan 3 yaşına 1.5 ay var 11.7 kilo yapısı oyle almayan cocuk almıyor 1 seneye yakın raporlu mama kullanimiz var o şekilde biraz olsun toparladik geçen sene bu zamanlar falan 8.5kilo ancaydi benim kizda istahsiz seçici beslenir
akkoyun28 Niyesordunbucevabi Bizdede aynı durumlar. Emzirmekte yormaya başladı. Gece de çok kalkıp emer sizin oğlunuzda öylemi
hdag Niyesordunbucevabi 15 aylık oğlum aynı kilodalar yiyor benim oğlum ama çok hareketli yemek yerken dahi oturmaz geze geze yer
akkoyun28 aysebb yaa normal o zaman. Ama hiç almıyor 9.aydan beri 200-300 gramda olda alması gerekmez mi
akkoyun28 saremomm_ sizin kızınız iyiymiş bence. Bide benim kızımın boyu 82 cm çıktı düşünün. Nasıl yapıyorsunuz muhallebiyi
akkoyun28 Prensesannesi32 sizin erken doğum olduğu için normal bence böyle olması. Ne yer mesela kızınız gün içinde
aysebb akkoyun28 Hayır öyle olmuyor duruyor işte tamamen. Yavaş yavaş alıyorlar minik minik yani. Düşünün işte 2,5 yaşa kadar anca 11,5 kg oluyorlar genel olarak. Hesap edin yani ne kadar az az alındığını
gamomuu akkoyun28 maşallah bence sizin kız boya veriyor o yüzden mi kilo almıyor acaba? Benim kız da almıyor ama ayda 100 150 gram falan aldı. Yarın bir yaş kontrolümz var bakalım ne diyecek doktor. Sadece emiyor sayılır.
Prensesannesi32 akkoyun28 yedikleri sayılı omlet yaparsam yer yumurtayi başka türlü kabul etmez pankek sever çorbaları secmez kofte makarna sever pirinc pilavını arada yer tavuğu da çok nadir mesela patates kızartması asla ağzına almaz belli başlı meyveleri yer elma muz cilek salatalik mandalina yaban mersini bunlara bayılır abur cuburu bile yemez yani çikolata yediğini bilmem hiç istemez de değişik bir çocuk sebze ve baklagil ağzına almaz sabah 10 gibi kahvaltı sadece omlet ve meyve yer saat 1 gibi raporlu mamasını ister arada meyve yer 4 gibi acıktım dedi yogurt makarna 1 kofte yedi akşam yemedi mesela pasta yapmıştım 1 dilim onu yedi yatarkende yine raporlu mamasını icti uyudu
shi aysebb her çocuk için geçerli değil ki bı hesapla olabilecek birley değil benm kızımda iştahsız zorla bekliyorum başını saatlerce 27 aylık 14 kilo
akkoyun28 gamomuu evet boyu uzuyor kilo almıyor. Boyuda ortalamanın baya üstünde. Yemek yemeleri lazım aslında sadece emerek zaten alamazlar
ftmylm Benim kızım da 11 aylık iki aydır boyu uzamıyor kızlar 70 cm şu an😔doktor yüzde üç persentilde dedi doğum 49 cm idi