Merhaba :) Bizim de evimiz 23-24 derece aralığında,ben bebeğime gece uyurken bir zıbın bir çorapla birlikte penye pijama takımı giydiriyorum üzerini de (bel hizasında) polar ince bi battaniyeyle örtüyorum. Aynı zaman da uyuduğu odanın da peteğini kapalı tutuyorum ki burun tıkanıklığı yaşamıyoruz, doktorum bebeği soğuk değil sıcak hasta eder demişti ben bunu uyguluyorum ve sık sık ensesini kontrol ediyorum. Deneyebilirsiniz umarım sizde de işe yarar :)