merhaba sevgili anneler
malum kış ayındayız havalar soğuk
evimiz 23-24 derece arasında,kızıma ince askılı zıbın üstüne lcw marka 1.0 tog uyku tulumu giydiriyorum ama inanılmaz terliyor
ne yapacağımı şaşırdım artık
sadece pijama ile uyutsam gece üşür diye korkuyorum
ne yapmalıyım? önerileriniz var mı?