Arkadaşlar yaklaşık 1 aydan fazla tuvalet eğitimi verdim her şey tam oturdu dedim dünden beri acıyor diyip klozete oturmak istemiyor kabızlığı vardı dün yaptırdımda ama çişini bile tutar oldu çişini bugün uyandığından beri saat öğleden sonra 3 e kadar tuttu sonra altına kaçırdı tuvalete asla oturmak istemiyor sonradan çzülür mü bu durum ne yapmam gerekiyor lütfen yardım