Kızlar selam. 3 aylık bebeğimle araba kullanmak istiyorum. Şimdiye kadar arabam yoktu hiçbiyere gidemiyordum. Çok şükür araba aldık ama ben cesaret edip çıkamadım bi türlü. Arka koltuğa birde ters şekilde koymam gerekiyor puseti . Çocuğu hiç göremiycem. Aynalar var satılan ama ne kadar mantıklı bilmiyorum çocuk beni görmeyince ağlayacak. Evde bile oda değiştirince krize giriyor. Ön koltuğa yanıma koysam kemeri bağlasam çok mu güvensiz olur. Bi ara kanguruya mı koysam diye düşündüm ama nasıl kemer takıcam çocuğun üstünden o da saçma ve güvensiz. Yani küçük bebekle araba kullananlar bana bir akıl verir mi?