Arkadaşlar ben işten 36+3 de ayrıldım analık iznim için sgkdsn tarafıma ücretin bir kısmı yattı fakat devamı var daha fakat ayın kaçında yatırıyorlar genelde biliyor musunuz ?
Diğer sorum ise ben doğum yapalı bugün tam 1 ay oldu ama tarafıma ne emzirme ne de ilk doğum ücreti olan 5000₺ yatmadı onlar kaç gün içinde yattı size acaba şimdiden cevaplarınız için teşekkürler