14 aylık
3 aylıkken ezubilah demişti (Belki inanan olur belki olmaz, bende videoyu çektikten sonra dinleyince farketmiştim!) evde doğduğundan beri sürekli sesli şekilde dua ediyordum ona, babası da öyleydi
11 aylıkken ‘Allah Allah’ demeye başladı
1 aydır da ‘laa ilaee illa’ diyor 🤭😂 la ilahe illallah demeye çalışıyor
Bilmiyorum büyüdükçe daha da onu yormadan öğretmeye çalışacağım, bazen sadece sesli olarak esma-ül hüsna açarım dinler, çocuklar için olandan.🤍🩷