melisa09 4 ay 9 günlük canım , ilk 2 ay anne sütü alıyordu . 2 aydan sonra red başladı . Ne zaman red başladı kabızlık da başladı malesef , sadece uykuda emzirebiliyorum . Sabrettim döner memeye diye , dönmedi . Bu yüzden kilo alımımız azaldı malesef . Doktorum da mama destekli gidelim , toparlayalım dedi . Bu özel mamaya geçtik . Hipp ve golden bizi kabız yaptı .
Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal evet , ama biz anne sütü aldığımızda hiç kabızlık yaşamadım . Red başladı , kabızlık başladı malesef . Çok zor