Philips avent reflu biberonu kullanıyorum cok memnunum suan 1 numaradayım ayına görede num degistiririm gayet memnunum meme reddide yasamadim allaha sukur akisi vs mukemmel genzine kacma olayi dahi yasatmadi cok memnunum kimisi ilk ay iki numara emzik kullaniyo o yuzden memnun kalmadik vs diyo yeni doganlar icin 1 numara en ideali