Resim yukleyemiyorum kisaca anlatayim
İlkogretmenim ailemi indirip tum cocuklarinizi kaydediyosunuz daha sonra kaydedilen cocugun (yani son dogan cocugun) profiline tiklayip odeme bilgilerine tikliyosunuz orda ne zaman yattigi tarih yaziyor ve halkbankasina gidip aile karti almak istiyorum diyosunuz onlar size karti hemen veriyor size bir kagit veriyolar o kagitta iste bir numaraya sms atmaniz gerektigi bilgiler yaziyo onu yapip karti bankamatige takip sifre belirliyosunuz daha snra size sgk uzerinden sms geliyo sms geldiginde gidip paranizi cekebiliyosunuz 6 aya kadar cekilmeyen paralar kabul edilmedi sayilip devlete geri iletilerek bir daha kullanamiyosunuz yani para yatmiyor