durununnannesi 6 yıldır evliyim bende yataş ve karaca home almıştım çeyizime hâlâ kullanıyorum çokta memnumun lastikli değil çarşafları ekstra lastikli çarşaf almıştım ben ama onlar tiftiklendi iyi değildi markası sanırım bugünde bunu aldım bakalım gelmesini bekliyorum fikir olsun sizede 😊
