incilibus 3 doktor 3üde farklı bir şey söyledi. Yakın bi tanıdığımın kızında da varmış. Hiçbir şey yapmadık kendiliğinden açıldı dedi. Bende bir kaç kişiden böyle duydum üniversitedeki hoca da öyle deyince bıraktım. Siz yine de her zaman gittiğiniz doktorunuz ne derse onu yapın. Zaten özelde doktor bakarken kızım çok rahatsız oldu şuan altını değiştirirken bile çok tedirgin eliyle kapatıyor sürekli