tazeanne98 Hanımlar kızım 24 aylık bacak arası çok fena durumda doktor pişik dedi kremi sürüyorum bi azalıyor sonra bi bakıyoruz geri artmış özellikle vajina dudakları kırmızı ve kabarcıklı oldu bunu yaşayan var mı aramızda nasıl geçirdiniz?
nnoktaa tazeanne98 pişik değil de mantar olabilir mi? Bir başka doktora daha danışın. Bez kullanıyorsa daha sık değiştirin. Islak mendil vs kullanmayın mutlaka yıkayın. Bezini hemen takmayın. İyice kurutun. Çok geçmiş olsun.
tazeanne98 babylinda02 idrarında bakteri var mı diye baktı idrar temiz gelince bu kremi yazdı geçmezse tekrar gelin dedi bende mantardan şüphelendim çok kaşımıyor veya kaşındığını söylemiyor kızım
tazeanne98 nnoktaa 5-6 gün oluyor hergün yıkıyoruz her bez değişiminde 2-3 saate bir bezi de değişiyor
nnoktaa tazeanne98 dediğim gibi başka bir doktora daha danışın. Kabarcık mantar belirtisi olabilir. Doğru krem uygulanmadığında maalesef mantar geçmez.
Marianne tazeanne98 tuvalet eğitimi vermeyi deneyin. Havasız kalmaz en azından iyileşmesi daha hızlı olur
pimpiriklianne43 tazeanne98 oğlum 15 aylik 2 haftadır bizimde pisigimiz geçmiyordu birsuru krem kullandık ama pek fayda etmedi geçiyordu kaka olunca yine çıkıyordu 2 kere doktora gittik en son zatiden damla vardı evde 5 gün kullan bakalım geçecekmi dedi 3.gunde pişik kalmadı
annelermatinesi Hametan çok iyi geliyor benim kızımda kırmızı meyve yedikten sonra çıktı yazın hametan 2 günde toparladı
edayocer Pisikte tek çarem oksizinc tek bir dokunusta öbür bez alımına kadar çabucak onarıma geçiyor deneyin derim