Merhabalar 🌸 4.5 yaşında kızım var gerçek dünya ile oyun dünyasını(hayali) ayırt edemiyor gibi geliyor. Mesela kardeşi yok ama herkese kardeşim var kardeşim evde, kardeşim hasta babam onu doktora götürdü vs diyor. Kardeş istiyordu başlarda kardeşim olacak vs diyordu sonraları iş buraya döndü ben senin kardeşin yok diyorum vs ama anlamak istemiyor sanki ilgi çektiğini bildiği için mi bilmiyorum sürekli böyle davranıyor. Kardeş diye anlattığı şeyin bir baktım oyuncak bebek olduğunu fark ettim oyuncak bebeğiyle kardeşim vs diye oyun oynuyor babası okula bırakmış kapıda kardeşimi öp vs demiş. Bir bebek, küçük çocuk görsün çok seviyor bu benim kardeşim diyor Dün avm de oyun alanına gittik süresi doldu kız demiş annen nerde bizi gösteriyor gülerek o benim annem değil ben babamla geldim diyor yanımda eşim var tabi garip garip konuşuyor akıl sır erdiremiyorum ve toplum içerisinde çok zor durumda kalıyorum. Kurumun psikologu bizim evde bebeklerimiz var diyin dedi ama işte ne bileyim gerçek yaşantısı ile oyunda kurduğunu ayırt etmesini istiyorum edemiyor bu normal mi ya birde şu var sürekli herşeyin tersini konuşuyor tuvaletini yapıyor yapmadım diyor yolda suluğunu düşürdü ben görmedim bana anne ben suluğumu düşürmedim diyor nasıl cevaplar vereyim inanın bilmiyorum