Woman35 Kullanıp memnun kaldığınız taşınabilir nebulizatör önerir misiniz? Jazz kullanmıştım ama buharı çok yoğun değildi sanki az gibi geldi bana Nexus harici öneriniz var mı?
amazontuba Woman35 omron air modelini kullanıyorum 1 yılı geçti çok memnunum kendim için de kullanıyorum
kimbumadam Woman35 Omron kullanıyoruz evet biraz sesli ama kolay bozulmuyormuş bunlar.İlacı da 5,6 dakikada veriyor zaten
Woman35 NariNariKiminYari ateş ölçerini almistim ama hiç memnun kalmadım bu yüzden Nexus harici dedim
Woman35 aysebb Niyesordunbucevabi zarifhanim Balbulutu kizlar taşınabilir demiştim ama bunlar prize takılarak kullanılmıyor mu? Benimkiler sabit durmuyor buharı verirken çünkü
zarifhanim Woman35 Nimo 4 sene boyunca yaz kış bebek yetişkin kullandık. Arada bir içine beyaz sirkeli su koyar boş çalıştırarak temizliğini sağlarım. Çok memnunum sessiz ve kısa sürede ilacı buhara dönüştürüyor.
aysebb Woman35 Hayır Nimo taşınabilir sessiz bir cihaz. Sadece şarj ederken prize takılı onun dışında kablosuz yani
zarifhanim Woman35 Nimonun kablolusu da var taşınabilir şarjlısı da var. Ben ikisini de kullandım taşınabilir olanı öneririm.
gizematadeniz Woman35 omron c101 alacagim karar verdim. 1200 tl ye dusmus ben de alcam bu gün. 2 cc ilaci 7 dk da veriyormuş. Cok iyi bir sure