2dunya1blog Kızlar kremin üstünde yazan barkod numarası ile kutu üstündeki farklı kandırılmış olabilir miyim
Asyaveannesi04 2dunya1blog Ben sürekli alışveriş yapıyorum çok memnunum şaşırdım şuan ama müşteri hizmetleriyle görüşüp iade edebilirsiniz
ggrqnitt 2dunya1blog ben de sürekli alışveriş yapıyorum üts sorgulama yapın isterseniz aldığım ürünleri okutmuştum hiç sorun yaşamadım
nurcrn Ya bende alışveriş yapmayı düşünüyorum ama bir türlü güvenemiyorum. Bir cevap bulabildiniz mi.
ggrqnitt 2dunya1blog pardon okutmuşsunuz müşteri hizmetlerine bağlanın genelde hiç mağdur etmiyorlar bana fazla ürün göndermişlerdi isterse kalsın dediler içime sinmedi parasını göndermiştim