Ben migrosta yaklasık 2 yıl çalıştım. İlk 5 ay falan sezonluk çalıştım sonra kadroya gectim. Sanalmarket kısmında çalıştım koşturmalı ama rahattı o bölüm. Sonra mağaza değişikliği yaptım hemen kısmında çalıştım. Hamile olunca da kasada devam ettim cocuk olunca istifa etmek zorunda kaldım. Bölüme göre 2 veya 3 vardiya var, maaşı asgari ücret üstü, haftada 1 gün izin, aylık migros kartına belirli bi para yatıyo onunla alısveris yapabilirsin, yol parası var, yemek ordan veriliyo. Açıkçası çalıştığın mağazaya ve yöneticiye göre calısma şeklin değişir. Her is yerinde olduğu gibi problemler yaşadım ama mesela fazla çalıstıramaz seni giris çıkışını sistem takip ediyo gibi gibi aklıma daha fazlası gelmiyo şuan