Merhaba güzel anneler 🌹
bebeğim bir ay 8 günlük doğduğunda kilosu azdı, şimdi de meme ve doktor vnerisiyle mama takviyesi başladı, olması gereken kiloda değilmiş ve bu da gelişim geriliği gibi bir şey söylediler ama tam net değil, bu hafta tekrar deniyorlar bakacaklar kilo alımına gözetim altındayız..kafam darma duman oldu, ne demek istiyorlar gelişim geriliği derken? Bilen ya da aynı durum başına gelen varsa bilgilendirebilir mi?