hemshireanne tam olarak bencede bu cocukların bebeklik dönemi bitmeden 2. Cocuğu yapmak ilk cocuğa haksızlık gibi geliyor
Bana 6 bile az
10 yıl olması gerektiğini düşünüyorum
Yani ikiz olmayacaksa abi veya abla olmalı 2-3 yaş bana kıskançlık krizleri bunalmış bir anne telaş gürültü bunları hatırlatıyor.
- Sınıfı bitirmiş bir çocuk ve bir bebek iste daha sağlıklı geliyor
(Ama ben tamamen desteksizim koca tarafından. Tek büyütüyorum çok zorlanıyorum, bebek isteyen ve destekleyeeni olan için yaş aralığı doğum yapabilme aralığına göre değişir yani 2 yıl