ekinakselmoms Ayrem markasının rahim korsesini aldım. Rahim korsesini Uzun süredir kullanıp sonuç kaydeden var mı ?
ekinakselmoms senosko kullanıyorum güzel alt karnı kapatıyor kıyafetlerde hiç sezaryen gibi gözükmüyor örgülerini alıyorum. Ama yeni doğum yapmışsanız çıkarken dikişlerine gelmesi muhtemel. Ben 1 buçuk aydan sonra kullanmaya başladım.