Kızlar selam. Kilolu olmaktan bıkmış durumdayım ve 3 gündür diyete başladım.( eşimde eşlik ediyor onunda fazlası var) kendimi bildim bileli kilo fazlam oldu çocukken ergenken şimdi. Lisede 60 65 kiloydum aslında şimdi bakınca iyi duruyormuşum ama yaşıtlarımdan fazlaydım şimdi. Giderek bu kilolar katlandı 74le evlendim zamanla 78 oldum hamile kaldım. 95 ile doğurdum. Bebeğim 14 aylık şu an 83-84 kiloyum ve artık bunalmış durumdayım aynaya bakasım gelmiyor arkadaşlarımın fiziği hep güzel hantal hissediyorum ve kilo vermek özgüvenimi olumlu etkiliyor (bir dönem kilo verdim sadece nişanlıyken ve inanılmaz iyi gelmişti) spor için grow with jo denemeyi düşünüyorum . Önerilere açığım aynı süreçte olanlarla birbizimizi motive etmek isterim❤️