25 aylık kızımı dünden beri memeden kestim. Memeye ketçap sürdüm kanamış uf olmuş dedim sonra bal sürdüm(bal hiç sevmez) uf olduğuna inandığı için ağzına bile almadı ama Normalde emerek uyuyordu dün gece saatlerce uyutamadım sonra gece uyandı 2 saat geri dalamadı bugün öğlen uykusunda da bir kıyamet koptu. İçimde çok kötü sanki bağımız kopucak gibi korkuyorum, ben çalışıyorum babanesi bakıyor ya onu bu aralıkta daha çok severse isterse diye sürekli bir korkum da var nasıl olucak bu süreçler 😭