beys42 o kadar kısa emmesi iyi olmuyor canım yapabiliyorsan emzirme sonrası sağım yap, kısa kısa emmeler sütü azaltıyor. Daha süt sorunu yaşanacak süreçte değilsin ama genelde 2. Aydan sonra süt bebeğin emdiği kadar üretiliyor. Kızım da aynısını yapıyordu sonra eskisi gibi şakır şakır süt gelmiyor diye meme reddi yapmıştı.